Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» існує дві причини, через які покупець може повернути або обміняти куплений ним товар: 1. якщо товар відповідає якості, про яку заявляв виробник; 2. якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з певної причини не влаштовує покупця. Повернення має бути належної якості, а саме: - товарна упаковка не пошкоджена; - комплектація повна; - відсутні будь-які механічні пошкодження; - відсутні сліди користування. Повернення відправлення може бути здійснене протягом 14 днів із моменту отримання. Обмін та повернення товарів здійснюється компанією "Нова Пошта" або за адресою вул.Каштанова 20б, Дніпро. Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару. Для розв'язання питань обміну та повернення товарів – зателефонуйте нашому менеджеру за номером +380 (50) 764-95-44. УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати: - пропорційного зменшення ціни; - безоплатного усунення недоліків товару; - відшкодування витрат на усунення недоліків товару. При виявленні недоліків товару, що не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або повернення коштів. Інформування про отримання товару неналежної якості має бути виконане у перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту djem.ltd.commercial@gmail.com у месенджері Viber за телефоном +380 (50) 764-95-44.. Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають втіленню, якщо продавець, виробник (підприємство, що відповідає вимогам споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто чи через свого представника. Повернення здійснюється за рахунок отримувача. Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.